poniedziałek, 16 lutego 2015

Liebster Award i wielki powrót

Wróciłam!!!
Ferie się zaczynają wiec znalazłam chwilę czasu ;D chociaż chwilami mam wrażenie, że jestem gorzej zabiegana niż w podczas nauki ehhh... O.o
Zabiera się powoli za rozdział, a narazie  Liebster Award ;D

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich nominowania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. 
Dziękuje za nominacje Lavana Zoro ;)

Pytania i odpowiedzi:

 1. Czy to twój Pierwszy blog?

  Tak, pierwszy ale mam nadzieje, że nie ostatni ;D

 2. Jakie są twoje cztery  ulubione postacie z Fairy Tail?
  Ojj... Trudne pytanie. ._.
Zerefik zły grrr...

  Na pewno numerem 1 jest najwspanialszy i najgenialniejszy Zeref'ik, mój pan i władca *.* 
  Kolejne na liście są (pozwólcie, że wymienię je jako jedną postać) wszystkie jego demony oczywiście na czele z E.N.D.'em i jego drugim wcieleniem *.*  
 
  Kolejną epicką postacią jest boska Mirajane i jej ubóstwiany przeze mnie charakter ;p dorzucę do niej jeszcze moją kochaną, niezastąpioną, kompletnie odjazdową Erzusie ;3 i powstaje nam najlepsza dwuosobowa drużyna Fairy Tail *o*
  Na koniec muszę wspomnieć Gray'a ;3 Moje szalenie inteligentne ciasteczko, które z każdym rozdziałem kocham jeszcze bardziej *.*
  

Można by wymieniać jeszcze długo: Gajeel, Jellal, Asuka, Ultear, Gildarts, Rouge, Sting, Virgo itd.
  Ale przecież i tak wszyscy wiedzą że w Fairy Tail wszyscy są odjazdowi ;3

 3. Czy kiedy zakładałaś/eś bloga miałeś w głowie całą historię i zakończenie?

Hahahahaha... Nie miałam i nadal nie mam ;p Pełen spontan ;p
Może to nie zbyt dobre w pisaniu, ale nie umiem ogarnąć swojej wyobraźni ;p

4. Wolisz iść na żywioł czy mieć wszystko przemyślane?

Tak bardzo chciałabym mieć jakiś plan, ale moje życie to kompletny bajzel. Ale wiecie co? Właśnie to kocham :3

 5. Jaka jest twoja ulubiona gra?

Eeee.. COD Nazi Zombies ;3 Najlepsze na od reagowanie po ciężkim dniu 


 6. Kiedy spotkałaś/eś się po raz pierwszy z anime i mangą?

Hah po raz pierwszy chyba oglądałam z siostrą, ale nie w ciągło mnie to jakoś specjalnie ;p
  Jakiś rok temu natomiast kolega poprosił mnie, abym narysowała jakąś
postać z ft i tak zaczęła się moja miłość do Gray'a a potem do całej serii ;p
Z resztą już poszło gładko i uzależnienie gotowe! ;ppp

 7. Kto jest twoim ulubionym autorem mangi?

  Hem... Jakoś nie szczególnie skupiam się na autorach, ale dla mnie absolutnym mistrzem kreski jest Hiro Mashima 

 8. Jakie ciasto lubisz najbardziej?

O matko! Ubóstwiam wszystkie ciasta, ciasteczka i wszystko co słodkie, więc nie mogę określić jakie lubię najbardziej ;p 

 9. W związku z powyższym chciałbyś kiedyś zorganizować spotkanie bloggerów  i dostać to ciasto ode mnie w prezencie?

Haha była bym zaszczycona jedząc coś od ciebie ;3


10. Czy chętnie chodzisz do lekarza?

Hahaha absolutnie nie!
Wszelkiego rodzaju szpitale, przychodnie itp.są strasznie przygnębiające O.o

11.  Czy boisz się u kogoś komentować opowiadanie na bloggerze?

Zależy w jakim sensie ;p Czasem boje się że kogoś urażę albo zrobię mu przykrość, a tego nie chce ;p




Strasznie przepraszam ale naradzie nikogo nie nominuje ;p
Muszę się nad tym zastanowić a czas mnie goni ;p
Pozdrawia, do następnego ;)


 

1 komentarz:

  1. No Hejka!
    Cieszę się, że powróciłaś. Też mam Ferie chociaż już ostatni tydzień.
    Najchętniej każdemu zadałabym więcej pytań bez tych nominacji, ale taka zasada Liebster Award, lecz nie musisz nominować blogów jeśli cierpisz na brak czasu. Lepiej zająć się nauką i pisaniem rozdziałów.xD
    Pozdrawiam Lavana Zoro :)

    OdpowiedzUsuń